Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Завод «Уралтрансмаш» розробив трамвай майбутнього.

R1 - трамвай майбутнього

Уральський завод транспортного машинобудування «Уралтрансмаш» разом з ОКБ «Атом» розробив неймовірно стильний низькопідлоговий трамвай під назвою R1 (скорочення від Russia One). Крім того, що це перший низькопідлоговий трамвай в Росії, так він ще і виглядає так, немов прибулець із далекого майбутнього.

R1 - трамвай майбутнього

Що й казати, але дизайнери проекту R1 постаралися на славу. Розробники проекту вважають, що трамваї є частиною архітектурного вигляду міста, тому вони повинні нести в собі особливу естетику і красу. Основним натхненням при створенні образу нового трамвая стали чорні уральські самоцвіти в металевій оправі, звідси всі ці ідеально рівні поверхні і межі, які відображають у собі міські вулички і місцеві визначні пам'ятки.

R1 - трамвай майбутнього

Щоб уникнути відмінностей кінцевого продукту від концептуальних ескізів, керівництво «Уралтрансмаша» дозволило дизайнерам проекту безпосередньо співпрацювати з інженерами і робітниками. Завдяки цьому, фінальний вигляд R1 практично не відрізняється від того, що було зображено у вигляді красивих рендерів. Ви самі можете побачити на фотографіях, що в реальності трамвай вийшов настільки ж вражаючим, як і на художніх ескізах. Творці трамвая особливо пишаються цим своїм досягненням, адже розбіжність фінального продукту з концепцією складає всього 10%, а це неймовірно високий показник.

Головний дизайнер проекту

Одна з основних завдань R1 - це змінити ставлення міських жителів до громадського транспорту. На такому трамваї напевно захоче проїхати кожен, адже R1 жартома вже прозвали «iPhone серед трамваїв». Якісні матеріали, стильний дизайн, комфортність і ергономічність в найдрібніших деталях - все це робить R1 особливо привабливим трамваєм бізнес-класу.

R1 - трамвай майбутнього

Особливо радує той факт, що трамвай на 79,5% виготовлений з комплектуючих, розроблених і вироблених в Росії. 16% комплектуючих, у тому числі матеріали для інтер'єру трамвая, були привезені з Австрії, а решта 4,5% спеціальних інженерних пристроїв були доставлені в Росію з Німеччини. Дизайн, силовий каркас та екстер'єр трамвая були з нуля розроблені російськими фахівцями.

Інтер'єр салону

Габарити трамвая R1 . Він складається з трьох секцій, кожна з яких забезпечена чотирма прислонно-зсувними дверима. Кабіна водія і салон оснащені кондиціонерами, в трамваї передбачені якісна аудіосистема, супутникова навігація, Wi-Fi, навіть поручні в салоні антибактеріальні. У салоні трамвая розташовані три HD-камери, ще чотири камери розміщені на зовнішній поверхні трамвая. При цьому масово-габаритні і динамічні характеристики вагона повністю відповідають вимогам, встановленим на території РФ.

Інтер'єр салону

Кабіна водія забезпечена лобовим склом із зворотним кутом нахилу, що дозволяє розширити оглядовість і зменшити кількість мертвих зон, а також знизити кількість відблисків і уникнути надмірного нагріву кабіни сонячним світлом.

Кабіна водія

В даний момент на виставковому стенді в Єкатеринбурзі представлений цілком робочий прототип трамвая R1. Перші серійні зразки повинні стати на рейки восени цього року. Саме тоді почнуться ретельні випробування трамвая в бойових умовах, після чого, в 2015 році, має розпочатися масове виробництво і постачання трамваїв за межі Єкатеринбурга. В першу чергу пощастить мешканцям Омська, а потім трамваї R1 повинні будуть з'явитися в Москві. «Уралтрансмаш» обіцяє завоювати ринок трамваїв вже до 2017 року, коли багато наші міста реконструюють свої транспортні системи до початку Чемпіонату Світу з футболу.

Інтер'єр салону

Ну і, наостанок, про вартість R1. Орієнтовний цінник на трамвай буде дорівнювати приблизно 1 мільйону євро. До речі, Москва сьогодні закуповує трисекційні трамваї компанії Pesa за ціною у 2 мільйони євро за кожен, так що вигода очевидна. Будемо сподіватися, що вже зовсім скоро нам вдасться відчути комфорт в салоні передового трамвая, а також відчути ні з чим не порівнянну гордість за вітчизняних дизайнерів, які, нехай і дуже рідко, але приємно нас дивують своїми розробками.

R1 - трамвай майбутнього

.

До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт