Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

42% російських жінок не готові заощаджувати на алкоголь. Так вирахувала компанія PayPal.

42% російських жінок не готові заощаджувати на алкоголь. Так вирахувала компанія PayPal

Міжнародний жіночий день вже на порозі, і на честь свята компанія PayPal провела дослідження, покликане вивчити купівельні переваги росіян і оцінити зміни (якщо такі є) відбулися у світлі поточної економічної ситуації. Дослідження, організоване за підтримки компанії DataInsight, відкриває цікаві подробиці в думках жінок і чоловіків про свої фінанси в 2015 році.

Палаючі хати і коні на повному скаку

Одним з найбільш цікавих фактів, виявлених за результатами дослідження, можна вважати впевненість сучасних росіянок у себе перед обличчям кризи. На питання про те, що їх турбує в 2015 році, лише 20% жінок висловили побоювання, пов'язані зі сферою фінансів і матеріальної стабільністю, в той час як 48% опитаних усвідомлюють, що рік буде непростим, однак, це не перша криза в їх житті, і їм вдасться справитися з труднощами.

Згідно з результатами дослідження, жінки старше 35 років з найбільшою рішучістю дивляться в майбутнє. 54% з них уже стикалися у своєму житті і з більш серйозними труднощами, що наділяє їх упевненістю в своїх силах. При цьому частка таких же оптимісток у віці близько 20 років склала лише 34%. Важливим фактором впевненості для жінок служить надійний шлюб. Ті, хто прожив зі своїм чоловіком понад 20 років, відчувають себе більш захищеними - 62% вважають, що впораються з усіма труднощами.

Завжди відкриті новому

Розмірковуючи на тему антикризових рішень, жінки більш упевнені в собі і частіше ніж чоловіки готові до пошуку нових можливостей.

У переддень труднощів вони готові:

  • знайти підробіток (69% жінок і 66% чоловіків)
  • скоротити витрати на покупки (60% жінок і 56% чоловіків)
Чоловіки виявилися більш гнучкими: до освоєння нової професії готові 25% з них, і тільки 24% жінок, а до початку власного бізнесу - 24% чоловіків і 17% жінок. Однак жінки проявили себе більш винахідливо в простих життєвих питаннях. Наприклад, вони готові розглянути можливість продажу непотрібних речей онлайн (37% жінок і лише 27% чоловіків) або реалізації товарів, зроблених своїми руками (25% жінок і 18% чоловіків). На щастя для жінок, електронна комерція в Росії розвивається хорошими темпами, тому відкрити власний магазин для продажу речей, зроблених своїми руками, сьогодні істотно простіше, ніж коли б то не було.

А хто ж найбільше готовий до розпродажу своїх речей? Досить цікаво, але це молодята! Самотні (лише 29%) і ті, хто прожив у шлюбі більше 20 років (лише 31%), рідше вважають, що у них вдома є речі на продаж. У той час як ті, хто лише нещодавно став жити разом (не більше п'яти років), частіше виявляють у себе в господарстві непотрібні речі для реалізації (49%).

Дослідники прийшли до ще одного цікавого висновку. Чоловіки і жінки по-різному дивляться на найочевидніший в кризу питання - скорочення витрат. Ось кілька найбільш цікавих фактів:

  • Відповідаючи на питання про те, які витрати потрібно урізати в рамках скорочення сімейного бюджету, чоловіки і жінки були практично одностайні - потрібно в першу чергу економити на делікатесах, алкоголь та розваги (втім, що стосується розваг, чоловіки більше готові до обмежень - 58% чоловіків і лише 51% жінок).
  • При цьому дослідження показало, що росіяни поки не готові скорочувати витрати на освіту, домашній ремонт та одяг.
PayPal 2 PayPal 1Щоб отримати більш докладну інформацію, заходьте на сайт www..paypal-media.com, а також слідкуйте за нашими публікаціями Facebook, Vkontakte, YouTube, LinkedIn блозі PayPal-Forward.
Контактна інформація
Для отримання більш детальної інформації Ви можете звернутися до прес-офіс PayPal (Грейлінг)
paypal.moscow@grayling.com
7 495 788 67 84
.

До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт