Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Кращий дизайнер 3D-макету людської нирки

Кращий дизайнер 3D-макету людської нирки


Близько трьох місяців тому три інноваційні компанії - лабораторія біотехнологічних досліджень 3D Bioprinting Solutions, Autodesk і онлайн сервіс 3D-друку Can-Touch.ru - оголосили про старт конкурсу тривимірного моделювання «Стань 3D - дизайнером майбутнього». Учасники повинні були створити 3D -макет людської нирки. І ось днями підбито підсумки та названо ім'я переможця.

Географія змагання «Стань 3D - дизайнером майбутнього» була представлена ​​такими містами, як Москва, Санкт -Петербург, Тюмень, Єкатеринбург. Але спробувати свої сили в новому напрямку зважилися не тільки росіяни. У творчу боротьбу включилися також представники споріднених країн - Білорусі (м. Брест), республіки Казахстан (м. Уральськ), України.

Учасники різного віку та професій направляли свої роботи на задану тему. Самими юними конкурсантами стали старшокласники. Найрішучішими і численними у спробі «доторкнутися до професії майбутнього» очікувано виявилися професійні дизайнери та художники. Однак суто професійним середовищем конкурс не обмежився. Серед авторів робіт були також архітектори, медики та інженери.

Журі оцінювало роботи учасників за трьома параметрами :

  • максимальна анатомічна наближеність до органу - нирці дорослої людини (іншими словами, точність відтворення пропорцій);
  • якість промальовування і рівень володіння програмним забезпеченням Autodesk;
  • адаптованість 3D - моделі для повноколірного 3D-друку гіпсом.
  • Організатори конкурсу - лабораторія біотехнологічних досліджень 3DBioprinting Solutions, світовий лідер в області ПЗ для 3D проектування Autodesk і онлайн сервіс 3D-друку Can-Touch.ru дякують усім, хто взяв участь в цьому досить складному творчому змаганні. Гідних робіт було чимало, але абсолютна одностайність журі, до якого увійшли представники трьох компаній, викликала робота 24 - річного Микити Реплянского з міста Ульяновська. Як з'ясувалося пізніше, Микита професійний художник 2D і 3D, задіяний в індустрії відеоігор.

    «Я захопився комп'ютерним дизайном, будучи старшокласником, - розповів переможець, - мене заворожував процес створення комп'ютерних ігор: те, як самі неможливі ідеї оживали і знаходили форму. На той момент я вже не перший рік навчався в художній школі, тому вибір для себе я зробив у бік комп'ютерної графіки та візуального дизайну».

    Досить добре опанувавши навичками 3D-моделювання та текстурування, Микита Реплянскій знайшов їм застосування в улюблених комп'ютерних іграх. Спочатку в молодого дизайнера повірили в компанії, що займається розробкою масової багатокористувацької он-лайн ігри Royal Quest. «Тут я розробляв озброєння для різних персонажів», - зазначив Микита. Потім молодий дизайнер потрапив в команду зарубіжної аутсорс - студії і брав участь у проектах світового рівня, таких, наприклад, як Borderlands 2. Пізніше став співпрацювати з пітерської компанією «Нові медіа», відомим виробником відеоігор «По Всесвіту смішариків», з часом зайнявши посаду старшого художника по текстурам.

    Але два роки тому життя молодого художника змінилася докорінно. «Мені поставили діагноз лімфома, який дійшов до 4-го ступеня за лічені тижні, - згадує Микита. - За ці роки я пройшов 6 курсів високодозової хіміотерапії та пересадку кісткового мозку. Рік у стерильній палаті, спілкування з лікарями, з пацієнтами, лікарні, щоденна боротьба - усе це змусило мене поглянути на життя по-новому, - розповідає Микита. - Бачачи, як борються за кожного пацієнта лікарі, я захотів теж бути корисним і направити свої навички в інше русло. І конкурс надав таку можливість. Я вважаю, що те, чим займається Лабораторія біотехнологічних досліджень 3D Bioprinting Solutions - це блага і потрібна справа. За ним майбутнє. І я радий, що зміг бути причетним до цього».

    За словами виконавчого директора Лабораторії біотехнологічних досліджень Юсефа Хесуані, велика увага, проявлена до конкурсу - не випадковість. «У швидко мінливому світі, де з величезною швидкістю з'являються нові галузі, професії, знання та навички, дуже важливо вміти заглянути в майбутнє, - упевнений він. - Ми дуже раді прояву інтересу до зароджується області біоінженерної моделювання та біопечаті органів і від усієї душі хочемо подякувати всіх учасників, а також привітати Микиту з перемогою в конкурсі».

    Модель нирки, створена Микитою, була зроблена за допомогою програм Autodesk, які він освоїв, працюючи над створенням тривимірних моделей для комп'ютерних ігор. Вона являє собою основні контури органу. Цю модель фахівці 3D Bioprinting Solutions зможуть використовувати у своїй роботі, в перспективі об'єднавши її з молекулярною моделлю, що розробляється в AutoCAD.

     

    «Ми віримо, що одна людина, наділений талантом і бажанням створювати щось нове, може зробити прорив у науці чи творчості, володіючи необхідними для цього технологіями. Сьогодні технології, що застосовувалися тільки професіоналами, стають доступними все більш широкому колу людей, - зазначив Антон Федосєєв, менеджер освітніх програм компанії Autodesk. - І ми раді, що можемо внести свій внесок у розвиток науки, надаючи талановитим дизайнерам і інженерам інструменти тривимірного проектування, які допомагають їм вирішувати найрізноманітніші завдання - від створення креслень житлових будинків до проектування людської нирки».


    До списку

    Сервіси

    Розклад

    Соціальні мережі

    Facebook
    YouTube

    Інформаційне партнерство

    Прес-центр
    Закон про вищу освіту
    © 2006-2024 Інформація про сайт