Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу


   Яндекс.Метрика    Рейтинг@Mail.ru webgari.com Рейтинг сайтов

Статті від CAD/CAM/CAE Observer №1 за 2014 рік

Стаття головного редактора міжнародного інформаційно-аналітичного журналу CAD/CAM/CAE Observer Юрія Суханова на тему «Що рік поточний нам готовить?», опублікована в №1 за 2014 рік.

PDF


Стаття Олександра Суханова, Юрія Суханова в якому опубліковано інтерв'ю И.Ф. Гумерова, А.В. Пуртова й В.А. Авдєєва (ВАТ “КАМАЗ”). Ключові слова статті “Віддаючи належне інвестиціям, технологіям і партнерам по впровадженню PLM, ми усвідомлювали, що головна умова успіху - захопленість наших співробітників”. Стаття опублікована в №1 за 2014 рік.

PDF


Стаття Jim Brown (президент компанії Tech-Clarity) на тему «Стратегії основних PLM-постачальників в 2014 році й далі», опублікована в №1 за 2014 рік.

У статті говориться, що сьогодні ринок інженерного програмного забезпечення й PLM динамічний й інновацієн, як ніколи. Чого ж можна чекати від основних вендорів - в 2014 році й далі. Сьогодні головні пріоритети виробників - інновації, розробка виробів, НИОКР (R&D) і інжиніринг. Кожен вендор має своя власна думка про те, як краще задовольнити потреби своїх клієнтів.

Вендорів PLM компанія Autodesk використає хмари як ніякий інший. Вони запустили хмарну CAD-систему (Fusion 360) і хмарну симуляцію (Sim 360), хостять на хмарі багато нових “360”-продуктів, щоб приєднати до хмарної системи PLM 360. Девіз Autodesk “хмара, хмара, хмара й хмара”.

Компанія Dassault Syst?mes (DS) уже давно є одним із трьох провідних гравців ринку PLM. Компанія має одну із самих більших “сфер впливу”, що охоплює концептуальне проектування, промислове проектування, інжиніринг, симуляцію, технології виробництва, інформаційне взаємодія й ін. DS запроваджує в життя свій унікальний підхід до розширення бізнесу, і вона, мабуть, вийшла за межі базової функціональності PLM, рухаючись у напрямку створення пошукових додатків (SBA) і “інтелектуальної панелі”. Нагадаємо, що сама концепція PLM народилася в надрах саме цієї компанії.

Сьогодні PLM-стратегія Dassault Syst?mes це 3DExperience.

На своєму сайті www.3ds.com компанія теж позиціює себе як The 3DExperience Company.

Компанія DS прагне донести до виробників розуміння того, яким образом можна одержати максимально повний спектр відчуттів відносно виробу через його випробування “як у реальності” (lifelike experiences) і симуляцію, що допоможе розроблювачам побачити, як їхній виріб поведеться в реальному житті. Інкорпорація ігрової технології, реалістичного моделювання й симуляції - ключові компоненти цієї можливості. Все це тримається разом на загальній основі (ENOVIA), що є важливим елементом того, чому це вважається PLM.

На своєму сайті в розділі “About 3DS” вона ідентифікує себе в такий спосіб: “Наукова компанія - служіння науці, технології й мистецтву для стійкості суспільства”.

DS відводить собі простір для росту за межі своїх традиційних рішень і ринків. Подивитеся на компас “IFWE”, що використається для живих презентацій набору продуктів DS й 3DExperience Platform. Якщо навести компас на “Social & Collaborative Apps” й “Information Intelligence”, то нам представлять веб-портали, пошук, інструменти маркетингу й комунікації, коллаборативну платформу й багато чого іншого. Цей функціонал допомагає поєднувати людей й одержувати інформацію ззовні. Ці нові можливості можуть використатися в PLM тими розроблювачами виробів, які хочуть зрозуміти потреби клієнтів і ринку, аналізувати більші дані (Big Data), колективно працювати й обмінюватися ідеями для прийняття кращих рішень. Таким чином, компанія DS підготувала доступний набір рішень для PLM, щоб включити в PLM-рішення нові можливості, які раніше не розглядалися як складові PLM. Головна її думка: “...платформа 3DExperience породжена в 3D, але застосовна не тільки в 3D-галузях”.

Платформа 3DExperience принесла на ринок “компетенції бізнесу”. Ці компетенції пристосовані для рішення чітких проблем діяльності компаній на певних вертикальних ринках. Ринки DS містять у собі й традиційні галузі (автомобілебудування, аерокосмічна промисловість й ін.), і такі незвичайні, як фінансові послуги. Яку “особливу принаду” застосує компанія DS поза своїми основними ринками? Як вона може конкурувати з іншими провайдерами технологій, якщо не використає свою компетенцію в 3D-моделюванні, симуляції й ін.? Ключем є аналітичні можливості програмного забезпечення DS. Можна показати приклади використання алгоритмів симуляції з арсеналу системи SIMULIA для пророкування фінансових ризиків ринку. І на закінчення - про хмарну стратегію DS. Керівники DS чітко відзначають, що вони його підтримують. Однак вони вважають, що сьогодні життєздатною опцією є тільки хмара, що розгортає усередині компаній.

PDF



До списку

© 2006-2019 Інформація про сайт