Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Творець озброєнь визнаний найкращим дизайнером 3D-макета людської нирки.

Творець озброєнь визнаний найкращим дизайнером 3D-макета людської нирки

Близько трьох місяців тому три інноваційні компанії - лабораторія біотехнологічних досліджень 3D Bioprinting Solutions, Autodesk і онлайн сервіс 3D-друку Can-Touch.ru - оголосили про старт конкурсу тривимірного моделювання «Стань 3D-дизайнером майбутнього». Учасники повинні були створити 3D-макет людської нирки. І ось днями підбито підсумки і названо ім'я переможця.

Географія змагання «Стань 3D-дизайнером майбутнього» була представлена такими містами, як Москва, Санкт-Петербург, Тюмень, Єкатеринбург. Але спробувати свої сили в новому напрямку зважилися не тільки росіяни. В творчу боротьбу включилися також представники споріднених країн - Білорусії (м. Брест), республіки Казахстан (м. Уральськ), України.

Учасники різних віків і професій надсилали свої роботи на задану тему. Наймолодшими учасниками стали старшокласники. Найбільш рішучими та численними в спробі доторкнутися до професії майбутнього» очікувано виявилися професійні дизайнери та художники. Однак суто професійної середовищем конкурс не обмежився. Серед авторів робіт були також архітектори, медики та інженери.

Журі оцінювало роботи учасників за трьома параметрами:

  • максимальна анатомічна наближеність до органу - нирки дорослої людини (іншими словами, точність відтворення пропорцій).
Організатори конкурсу - лабораторія біотехнологічних досліджень 3DBioprinting Solutions-світовий лідер в області для 3D проектування Autodesk і онлайн сервіс 3D-друку Can-Touch.ru дякують усім, хто прийняв участь в цьому досить складному творчому змаганні. Гідних робіт було чимало, але абсолютна одностайність журі, в яке увійшли представники трьох компаній, викликала робота 24-річного Микити Реплянского з міста Ульяновськ. Як з'ясувалося пізніше, Микита професійний художник 2D і 3D, задіяний в індустрії відеоігор.

«Я захопився комп'ютерним дизайном, будучи старшокласником, - розповів переможець, - мене заворожував процес створення комп'ютерних ігор: те, як самі неможливі ідеї оживали й набували форму. На той момент я вже не перший рік навчався в художній школі, тому вибір для себе я зробив у бік комп'ютерної графіки та візуального дизайну».

Досить добре оволодівши навичками 3D-моделювання та текстурування, Микита Реплянский знайшов їм застосування в улюблених комп'ютерних іграх. Спочатку в молодого дизайнера повірили в компанії, що займається розробкою масової багатокористувацької онлайн-гри Royal Quest. «Тут я розробляв озброєння для різних персонажів», - зазначив Микита. Потім молодий дизайнер потрапив у команду зарубіжної аутсорс-студії і брав участь у проектах світового рівня, таких, наприклад, як Borderlands 2. Пізніше став співпрацювати з пітерської компанією «Нові медіа», відомим виробником відеоігор «По Всесвіту Смішариків», згодом зайнявши посаду старшого художника по текстурам.

Але два роки тому життя молодого художника змінилася докорінно. «Мені поставили діагноз лімфома, який дійшов до 4-го ступеня за лічені тижні, - згадує Микита. - За ці роки я пройшов 6 курсів высокодозной хіміотерапії та пересадку кісткового мозку. Рік у стерильній палаті, спілкування з лікарями, пацієнтами, лікарні, щоденна боротьба - все це змусило мене поглянути на життя по-новому, - розповідає Микита. - Бачачи, як борються за кожного пацієнта лікарі, я теж захотів бути корисним і направити свої навички в інше русло. І конкурс надав таку можливість. Я вважаю, що те, чим займається Лабораторія біотехнологічних досліджень 3D Bioprinting Solutions - це добру і потрібну справу. За ним майбутнє. І я радий, що зміг бути причетним до цього».

За словами виконавчого директора Лабораторії біотехнологічних досліджень Юсефа Хесуани, велику увагу, проявлену до конкурсу - не випадково. «У швидко мінливому світі, де з величезною швидкістю з'являються нові галузі, професії, знання та навички, дуже важливо вміти заглянути в майбутнє, - упевнений він. - Ми дуже раді проявленого інтересу до зароджується області биоинженерного моделювання і биопечати органів і від усієї душі хочемо подякувати всіх учасників, а також привітати Микиту з перемогою у конкурсі».

Модель нирки, створена Микитою, була зроблена за допомогою програм Autodesk, які він засвоїв, працюючи над створенням тривимірних моделей для комп'ютерних ігор. Вона являє собою основні контури органу. Цю модель фахівці 3D Bioprinting Solutions зможуть використовувати у своїй роботі, в перспективі об'єднавши її з молекулярної моделлю, що розробляється в AutoCAD.

Autodesk нирка 3D-дизайн

«Ми віримо, що одна людина, наділений талантом і бажанням створювати щось нове, може здійснити прорив у науці чи мистецтві, володіючи необхідними для цього технологіями. Сьогодні технології, що застосовувалися тільки професіоналами, стають все більш доступними широкому колу людей, - зазначив Антон Федосєєв, менеджер освітніх програм компанії Autodesk. - І ми раді, що можемо внести свій вклад в розвиток науки, надаючи талановитим дизайнерам і інженерам інструменти тривимірного проектування, які допомагають їм вирішувати найрізноманітніші завдання - від створення креслень житлових будинків до проектування людської нирки».

Володимир Румянцев, генеральний директор онлайн сервісу 3D-друку Can-Touch.ru, також відзначив високий рівень професіоналізму Микити: «З усіх надісланих на конкурс робіт, 3D-модель Микити була єдиною, в якій не було жодної помилки. Це говорить про те, що людина ретельно вивчив весь навчальний матеріал на нашому сайті, який ми рекомендували до ознайомлення. Такий рівень мотивації і самостійності не можна не відзначити, і він дав свої плоди, Микита - наш переможець! Від усієї душі вітаємо його з цією перемогою та бажаємо подальшого професійного, творчого зростання. Окремо хочемо побажати здоров'я і нової великої перемоги в його особистій боротьбі!»

Віталіна Левашова, заступник генерального директора Незалежної лабораторії ІНВІТРО: «Ми живемо у світі постійних змін, інноваційних проектів і досягнень науки. Технологічний прогрес змінює ринок праці. З'являються раніше невідомі і йдуть в минуле колись затребувані професії. Досить заглянути в «Атлас нових професій», підготовлений в «Сколково». Тут кілька десятків нових спеціальностей, народження яких дійсно продиктоване часом. І 3D-дизайнер - лише одна з них».

Довідка. Серед 20 професій дуже затребуваною в найближчі два десятиліття, на думку Дослідницького агентства Sparks. Фахівець з 3D-друку, щось на кшталт «майстер на виклик», здатний допомогти вам в створенні різних речей. Схожі результати випливають з свіжого дослідження Російської венчурної компанії, Російської асоціації електронних комунікацій і компанії Pruffi «Професії і професіонали майбутнього», а також з дослідження ринку праці «Атлас нових професій», виконане урядовим агентством стратегічних ініціатив (АСІ). В зоні охорони здоров'я з'являться, наприклад, такі професії як: медичний робототехнік, генетичний консультант, біоінформатик, дизайнер імплантатів, інформатик-фармаколог, адміністратор медичного ІТ, архітектор віртуальної реальності, інженер 3D-друку, дизайнер мікроорганізмів, аналітик великих даних, дата-технолог, інженер хмарних обчислень і так далі.

За додатковою інформацією звертайтеся в прес-службу Autodesk.
alya.arsaeva@autodesk.com

.

До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт