Підсистема призначена для взаємодії співробітників підприємства в режимі реального часу і дозволяє об'єднати всіх для вирішення загальних проблем, що виникають, та обговорення інноваційних ідей, що значно покращує співпрацю в процесі розробки.
Підсистема оперативного планування робіт дозволяє вирішувати наступні завдання:
• формувати списки завдань і планувати їх у часі (терміни, планову трудомісткість).д. коментарі , відстежувати історію змін.
Основним вікном підсистеми є «панель задач», де відображаються завдання, в яких користувач приймає безпосередню участь – т.е. є ініціатором, виконавцем або контролюючою особою.
Використання колективних знань по всьому підприємству дозволяє більш швидко і ефективно приймати рішення з питань підготовки виробництва.
У даній підсистемі співробітник компанії має доступ до потрібної інформації у відповідних контекстах, може ініціювати обговорення по виробу, застосовуваних технологій розробки і виробництва. Обговорення можна організувати в контексті даних про виріб, що зберігаються в системі управління життєвим циклом вироби.
Таким чином, фахівці підприємства можуть спілкуватися і обмінюватися інформацією, в результаті відбувається спільна діяльність над створюваним продуктом, і для кожного наступного користувача спрощується пошук відповіді на питання щодо розроблюваного виробу.
Підсистема оперативного планування робіт доступна користувачам в рамках технічної підтримки на веб-сайті компанії APPIUS.
Про компанію
APPIUS – інженерно-консалтингова компанія, провідний російський розробник PLM-рішень на платформі 1С:Підприємство 8.Рішення компанії APPIUS призначені для ефективного управління підприємством як єдиним комплексом і дозволяють включити конструкторські і технологічні підрозділи в Єдиний Інформаційний Простір підприємства.
Контактна інформація:
тел./факс (495) 916-71-56
Адреса: 125130, Москва, Старопетрівське проїзд, 7А
info@appius.ru
www.appius.ru