GeForce GTX 980 Ti
GeForce GTX 980 Ti – це приголомшливе пропозицію для геймерів, які ще не встигли перейти на архітектуру Maxwell. Новий процесор фактично до трьох разів швидше GTX 680. Він оснащений 6 ГБ пам'яті і ядрами CUDA в кількості, необхідній для комфортної гри в 4K. Тому це відмінний вибір як для сьогоднішніх ігор в 4K, так і для ігор нового покоління. GTX 980 Ti також володіє підтримкою нового API від Microsoft DirectX 12.
Ми наділили всі GPU Maxwell серії GTX 900 підтримкою DX12, щоб повністю розкрити потенціал нового API. Всі графічні процесори Maxwell підтримують DX12, включаючи підтримку технологій консервативної растеризації і volume tiled resources. Це означає, що розробники можуть дозволити собі більше в іграх на Maxwell, ніж на інших архітектурах GPU.
Ваші ігри будуть володіти великим ефектом присутності. Вони будуть працювати швидше. І виглядати краще. А завдяки конструкції, яка ледь споживає енергію, геймери отримають тихе і прохолодне оточення. Шум і високі температури залишаються в минулому. Новий процесор легко поміститися в систему компактного форм-фактора.
На думку аналітиків, в перший рік після випуску Windows 10 на ринку з'явиться більше 350 мільйонів ПК на базі нової ОС. І, звичайно, серед них багато геймерів. А так як над іграми DX12 сьогодні працює понад 100 розробників, зараз саме час підготуватися до їх приходу.
Росія – від 39 990 рублів.
Доступність карт на ринку – поточний тиждень.
Новий пакет інструментів GameWorks
Разом з новим процесором ми представляємо новий пакет інструментів GameWorks VR, який допоможе розробникам ігор і стіна віртуальної реальності дарувати неймовірні враження від ігор, запущених на процесорах GeForce.
У травні Oculus рекомендувала геймерам для оптимальної продуктивності майбутньої гарнітури віртуальної реальності Rift процесори GeForce GTX 970 і вище. Дійсно, це дуже непросто забезпечити стереозображення в грі у вирішенні 2160x1200, 90Гц, з практично нульовими затримками. Тому ми продовжуємо працювати над технологіями віртуальної реальності і об'єднуємо функціональність VR Direct, яку ми представили на GDC 2015, з новими передовими можливостями.
GameWorks VR включає:
- NVIDIA Multi-Res Shading (MRS) — новий метод візуалізації для систем віртуальної реальності. У цьому разі кожна частина зображення малюється в дозволі, яке краще підходить для щільності пікселів фінального зображення. Ця технологія використовує мультипроекционную архітектуру GPU GeForce GTX 980 Ti для відтворення декількох точок огляду за один прохід. Результатом є значний приріст продуктивності для ігор віртуальної реальності.
- VR SLI — забезпечує підвищену продуктивність для додатків віртуальної реальності. Для прискорення рендеринга стереокартинки різні графічні процесори можна прив'язувати до певного оці. Програмований інтерфейс програми дозволяє масштабувати ПК за рахунок установки декількох GPU.
- Context Priority — дозволяє встановлювати контроль над черговістю завдань для GPU для реалізації таких функцій, як Asynchronous Time Warp. Ця технологія скорочує затримки і швидко адаптує зображення, коли геймери змінюють положення голови, без необхідності в повторному рендерінгу кадру.
- Direct Mode — забезпечує підключення «plug-and-play» для гарнітур віртуальної реальності. В режимі Direct графічний драйвер NVIDIA розпізнає гарнітуру як дисплей віртуальної реальності, а не як стандартний монітор, і забезпечує більш плавне зображення.
- Front Buffer Rendering — дозволяє графічному процесору перетворювати зображення прямо в передній буфер для зменшення затримок.
- Альфа-версія пакету GameWorks VR вже отримала позитивну оцінку лідерів ринку рішень віртуальної реальності, включаючи CCP Games, Epic Games, HTC, Oculus і Valve. Якщо ви займаєтеся розробкою таких рішень і зацікавлені в одержанні даного пакету, пройдіть на сторінку розробників https://developer.nvidia.com/virtual-reality-development GameWorks VR.