Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу


   Яндекс.Метрика    Рейтинг@Mail.ru webgari.com Рейтинг сайтов

Інтернет речей як інструмент підвищення цінності бізнесу.

Інтернет речей як інструмент підвищення цінності бізнесу

PTC і «HBR – Росія» проведуть бізнес-сніданок, присвячений монетизації Інтернету речей

Москва, Росія, 19 травня 2015 р. Концепція Інтернету речей, настільки популярна останнім часом, ставить перед бізнесом багато питань, від вибору вірних відповідей на які буде залежати майбутнє компанії. Інтернет речей (IoT) може і повинен стати інструментом, який дозволить підприємствам підвищити цінність свого бізнесу, а також отримати додаткові конкурентні переваги і економічні вигоди. Тому, як отримати вигоду від Інтернету речей, які його перспективи і чи є в новому тренді підводні камені, буде присвячено бізнес-сніданок «Інтернет речей (IoT) – нова концепція генерації бізнес-цінності та стратегія перемоги в конкурентній боротьбі». Організаторами заходу виступають журнал «HBR – Росія» і компанія PTC (NASDAQ: PTC), розробник технологічних платформ і промислових додатків для інтелектуальних мережевих виробів.

Основою програми стане панельна дискусія за участю провідних галузевих експертів. У їх числі: Петро Скобелєв (ВАТ «РКК " Енергія»), Василь Грудев (РОСНАНО), Дмитро Іванов (НВО «Сатурн»), Денис Вдовін (ВАТ «КАМАЗ»), Ігор Богачов (Сколково), Віталій Недельский (Фонд Розвитку Інтернет Ініціатив), Володимир Княгинин (Центр Стратегічних Розробок), Кайсин Дмитро (Російське технологічне агентство), Андрій Шолохов (PTC Росія) та інші.

Інтернет речей – концепція широко обговорювана, але ще досить нова, тому поки що залишається дуже багато питань, без розуміння яких неможливо IoT. Що собою представляють «розумні речі», чим вони відрізняються від звичайних виробів з інтегрованими в них сенсорами і датчиками, які нові функції і властивості з'являються у речей завдяки IoT-технологій – ці питання є основними і надзвичайно важливими для вибудовування стратегії розвитку бізнесу на базі IoT.

«Продукція більшості виробничих підприємств вже перестала бути ізольованими пристроями, що виконують вузькі функції. Нікого вже не дивує підключений до Інтернету холодильник або мультиварка зі складним програмним забезпеченням, яким управляють зі смартфона. Всі ці нововведення в століття Інтернету, смартфонів і планшетів сприймаються як щось само собою зрозуміле, – розповідає Андрій Шолохов, генеральний директор PTC Росія. – Однак всі ці «мережеві» функції – не тільки користувацька історія, покликана полегшити життя кожного з нас. Набагато більший вплив ця тенденція має на бізнес. «Розумні» вироби створюють інформацію, витягають її, обробляють і це призводить до революційних змін на підприємствах. Потрібно тільки зуміти ними правильно скористатися».

Те, що вигоди від розвитку Інтернету речей зможуть отримати інтернет-провайдери і розробники IoT-додатків, лежить на поверхні і є лише вершиною айсберга. Виробничі і сервісні компанії завдяки IoT можуть повністю перебудувати відносини зі своїми клієнтами.

«Якщо раніше сервісне обслуговування вибудовувалося за реагує на проблему моделі, то Інтернет речей зробить можливим перехід на випереджувальну модель за рахунок використання аналітики, що надходить безпосередньо від виробів, – пояснює Олег Андрєєв, директор з розвитку бізнесу PTC Росія. – Крім того, підключені вироби дозволять здійснювати збір даних про їх використання в режимі реального часу, а потім на основі цієї інформації вносити коригування в проекти нових виробів, розробляти персоналізовані послуги для клієнтів і багато іншого».

найголовніше – Інтернет речей вимагає змін у бізнес-моделі, а це означає, що підприємства можуть почати надавати нові послуги і вийти на нові для себе ринки.

«За оцінками аналітиків, реалізація концепції IoT згенерує $14 млрд, а кількість «розумних» речей лише через 5 років перевищить кількість смартфонів і комп'ютерів, – коментує Сергій Бутяги, технічний менеджер PTC Росія. – Що потрібно зробити для того, щоб не залишитися за бортом цього грошового корабля? Відповідь проста: потрібно вже сьогодні замислитися про те, як і для чого використовувати Інтернет речей в своєму бізнесі. Зараз існують методики, згідно з якими можна вести проекти по розробці «розумних» речей, і ми готові розповісти про них».

Бізнес-сніданок відбудеться 5 червня 2015 року в Москві, за адресою вул. Неглінна, д. 4, Арарат Парк Хаятт. Зареєструватися та дізнатися подробиці можна у Марії Бернцевой (email: m.berntseva@imedia.ru, тел.: 7 (965)410-89-92).

Про компанії PTC
PTC (NASDAQ: PTC) – міжнародна компанія-розробник технологічних платформ і промислових додатків для інтелектуальних мережевих виробів.

Програмні продукти PTC призначені для виробничих підприємств і інших компаній, зайнятих у сфері створення та обслуговування виробів. Завдяки загальновизнаною платформі для розробки і запуску додатків ThingWorx, наші замовники відкривають нові можливості своїх продуктів і послуг за допомогою технологій Інтернету речей. PTC – основоположник розробки ПЗ для автоматизації проектування (САПР).

Отримати додаткову інформацію можна на сайті www.ru.ptc.com

.

До списку

© 2006-2019 Інформація про сайт