Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

PTC і ServiceMax формують партнерство для надання комплексних рішень для обслуговування розумних мережних виробів.

PTC і ServiceMax формують партнерство для надання комплексних рішень для обслуговування розумних мережних виробів

Стратегічний альянс, створений в цілях підвищення ефективності застосування технологій Інтернету речей і забезпечення інтелектуального обслуговування розумних мережних виробів

Нидхэм, штат Массачусетс, 30 червня 2015 р. - PTC® (NASDAQ: PTC) і ServiceMax http://www.servicemax.com/ , розробник рішень для управління процесом обслуговування в умовах нової бізнес-насправді, оголосили про укладення партнерської угоди і об'єднання зусиль для розробки та виведення на ринок сучасних комплексних мережевих рішень з управління обслуговуванням.

У рамках співробітництва будуть здійснюватися спільне вивчення ринку, продажу та інтеграція сервісних рішень. Завдяки новому партнерству замовники PTC отримають доступ до потужних передовим можливостям рішень ServiceMax для хмарного управління обслуговуванням та здійснення мобільного доступу до виробів. Вигода для ServiceMax полягає в загальному посилення портфеля рішень за рахунок IoT-платформи ThingWorx, за допомогою якої клієнти ініціюють віддалене, попередження, превентивне обслуговування. ServiceMax також розширює портфель за рахунок додавання передових контекстних рішень РТС з управління компонентами та інформацією про обслуговування, охоплюючи глобальну клієнтську базу з 28 тис. замовників РТС і багаторазово збільшуючи територіальний охоплення за рахунок міжнародної партнерської мережі PTC.

В результаті інтеграції рішень сервісні організації отримують доступ до повного набору додатків для управління, включаючи управління договорами, оптимізацією календарного планування і використання робочої сили, управління запасними частинами, плануванням компонентів і логістикою, а також контекстно активованої сервісною інформацією і діагностикою.

«По мірі того, як вироби наших замовників стають все більш інтелектуальними і набувають здатність взаємодіяти з світом навколо, модель їх обслуговування змінюється корінним чином. РТС і ServiceMax мають спільне бачення того, як змінюються відносини між компаніями і замовниками: на зміну обслуговування за фактом несправності приходить застережливий, передбачуваний сервіс, – заявив Джим Хеппельманн, президент і генеральний директор РТС. – Наші рішення відмінно доповнюють один одного, тому поєднання інноваційних можливостей ServiceMax з управління обслуговуванням з добре зарекомендували себе рішеннями РТС для керування компонентами і сервісною інформацією буде безпрецедентним в галузі. Доповнивши свій портфель рішень ще одним компонентом, що забезпечує зв'язок між виробами, ми надаємо нашим замовникам інструменти для проведення обслуговування своїх виробів на абсолютно новому рівні. Ми впевнені, що такий крок гарантує замовникам освоєння нових ніш і залучення нових клієнтів, а також підвищення лояльності колишніх. Тепер цього домогтися як можна простіше».

«Місія ServiceMax – забезпечити можливості бездоганної роботи для кожного фахівця з експлуатаційного обслуговування у світі та створити умови для того, щоб будь-яка організація могла реалізувати невикористаний потенціал зростання у сфері обслуговування, – повідомив Дейв Ярнольд, генеральний директор ServiceMax. – По мірі того, як Інтернет речей стає частиною нашого повсякденного життя, партнерство з РТС дозволить нам надати замовникам схему впровадження концепції попереджувального обслуговування, тим самим посилити залучення їх клієнтів і відкрити для них нові джерела доходу».

Мартін Гильдав, старший віце-президент по обслуговуванню компанії Elekta, вважає, що «надання спеціалістам з обслуговування доступу до відповідної інформації про виріб в точці надання сервісу, безсумнівно, має величезну цінність. Дуже радує той факт, що PTC і ServiceMax бачать можливості для співпраці в цій області. Такий розвиток цілком відповідає уявленню нашої компанії про мережевих та інтегрованих потоках сервісної інформації».

PTC і ServiceMax орієнтуються на виробників комплектного устаткування з сервісними організаціями, незалежних постачальників послуг і підприємства, де послуги виконуються власним персоналом.

Додаткові ресурси
Огляд концепції і рішень РТС для Інтернету речей.

Інформаційний ресурс про управління життєвим циклом обслуговування (PTC SLM).

Доступність продукції і очікувані вигоди
PTC і ServiceMax домовилися про партнерство у сфері діяльності, описаної в даному прес-релізі. Інтегроване мережеве рішення ще недоступне, терміни виведення на ринок і функціонал будь-якого інтегрованого або мережевого рішення можуть відрізнятися від початкового плану. Крім того, спільні розробки можуть не реалізуватися або не принести очікуваних вигод або доходу.
Про ServiceMax
ServiceMax займає провідні позиції в глобальному секторі для управління експлуатаційним обслуговуванням (обсяг світового ринку становить 18 мільярдів доларів). Компанія продовжує переосмислювати і створювати рішення для 20 мільйонів чоловік по всьому світу, зайнятих встановленням, технічним обслуговуванням і ремонтом устаткування в десятках галузей. ServiceMax - єдиний розробник функціонально повних наскрізних мобільних і хмарних технологій в даній сфері. ServiceMax докладає всі зусилля - від допомоги фахівцям при викликах до видання провідного галузевого онлайн-журналу, щоб допомогти замовникам відкрити невикористані можливості інновацій, виявити нові джерела прибутків і, що найголовніше, радувати своїх кінцевих клієнтів. Додаткова інформація на сайті компанії.
Про компанії PTC
PTC (NASDAQ: PTC) – глобальний постачальник технологічних платформ і корпоративних додатків для інтелектуальних мережевих виробів.

Корпоративні додатки компанії PTC використовуються виробничими компаніями та іншими підприємствами для створення, експлуатації та обслуговування виробів. Завдяки загальновизнаною платформі для розробки і запуску додатків ThingWorx, наші замовники відкривають нові можливості своїх продуктів і послуг за допомогою технологій Інтернету речей. PTC – основоположник розробки ПЗ для автоматизації проектування (САПР).

Отримати додаткову інформацію можна на сайті компанії.

Підпишіться на оновлення YouTube - приєднуйтесь до нас на LinkedIn - приєднуйтесь до нашої спільноти PTC Community або Facebook.

.

До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт