Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

АВТОВАЗ і DATADVANCE успішно завершили спільний пілотний проект в області інноваційного програмного забезпечення.

АВТОВАЗ і DATADVANCE успішно завершили спільний пілотний проект в області інноваційного програмного забезпечення

Москва, 08.10.2013

Фахівці АВТОВАЗа дали високу оцінку результатами пілотного проекту з використання на підприємстві інноваційних технологій для інженерної оптимізації, в ході якого компанія DATADVANCE, російський розробник програмного забезпечення, за допомогою програмного пакету PSE/MACROS провела багатопараметричних оптимізацію деталі кузова легкового автомобіля.

Перші перспективи співпраці компаній Автовазу і DATADVANCE були закладені в грудні 2012 р. під час тристоронньої зустрічі за участю Інноваційного фонду «Сколково».

«Ми високо оцінили демонстрацію можливостей програмного комплексу PSE/MACROS для оптимізації, і вважаємо пілотний проект успішним. Підходи DATADVANCE відповідають прагненню Автовазу до активізації інноваційної діяльності і до переходу до відкритих інновацій в рамках Програми розвитку підприємства (бізнес-плану) до 2020 року», - заявив Директор з розвитку цифрових технологій АВТОВАЗа Володимир КОВТУН.

«Рішення DATADVANCE давно й успішно застосовуються для вирішення завдань многодисциплинарной оптимізації і передбачливий моделювання на провідних світових підприємствах авіабудування, автомобілебудування, біомедицини та інших галузей. Ми переконані, що застосування ефективного оптимізаційного алгоритму, що лежить в основі програмного комплексу PSE/MACROS, в поєднанні з досвідом інженерів-конструкторів дозволить підприємствам галузі отримати виключно ефективні вироби», - сказав Генеральний директор DATADVANCE Сергій МОРОЗОВ.

АВТОВАЗ - один з найбільших автовиробників Європи. Сьогодні виробничі потужності Автовазу дозволяють випускати близько 800 тис. автомобілів і автокомплектів в рік. З 1970 року завод виробив понад 27 млн. автомобілів LADA. Продукція Автовазу - легкові автомобілі масового попиту в ціновому діапазоні 270 тис. - 500 тис. рублів. У 2012 році " АВТОВАЗ " почав випуск автомобілів для компанії Nissan і став мультибрендовым автовиробником. www.lada.ru

DATADVANCE . З грудня 2010 року компанія DATADVANCE є резидентом кластера Інформаційних Технологій Інноваційного центру Сколково. Офіси компанії знаходяться в Москві, Тулузі (Франція) і Мюнхені (Німеччина). www.datadvance.net

Контакт для преси
Наталія Козлова, Директор з маркетингу DATADVANCE
7 (495) 781-60-88
Natalia.kozlova@datadvance.net

.

До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт